אז מה היה לנו ב-2001 ?

◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

 

במשך שנת 2001 עבדנו בצ'יף שיווק בינלאומי בע"מ ממשרדינו בנס ציונה. המשרדים בראשון לציון היו בשיפוץ ואנו שבים אליהם עם פרוץ 2002 הבעל"ט.

 

Network Associates International ◄ בחרה בצ'יף כמשווק השנה של מוצריMcAfee   ב-EMEA לשנת 2001.  בכנס חגיגי שנערך בברצלונה אשר בספרד, הוענק פרס למנכ"ל קבוצת צ'יף.

 

במשך שנת 2001 התווספו למאגר חברת צ'יף מעל 100 לקוחות מוסדיים חדשים, שאנו מברכים בזאת ומקווים להמשיך ולשרת לשביעות רצונם המלאה.

 

שנת 2001 לגבי Backup prOxy Server  הייתה שנת הרחבה. יותר לקוחות ותיקים הגדילו את נפח הגיבוי שלהם באמצעות פיתרון BOS מאשר בכל שנה קודמת.

 

בינואר מצאנו מסעדה עם שם שמצא חן בעינינו M.Caffe

 

בחודש מרץ 2001 ביקרנו בתערוכת CeBit בגרמניה שם נפגשנו עם אנשי NAI.

 

צוות BOS השתתף בתערוכת STORAGE במלון דן פנורמה- תל אביב, בחודש יוני 2001. הקהל היקר נענה לנו בעניין רב, שמילא אותנו גאווה מול שכנינו הגדולים בענף אכסון הנתונים.

 

צוות המכירות של צ'יף שיווק הציג את BOS ופגש עוד מאות ידידים ומעריצים במהלך תערוכת COMPUTAX  בגני התערוכה של תל אביב, בחודש יולי 2001. הקושי הרב ביותר בו נתקלנו היה למנוע מן העקשנים שבין המבקרים, לבצע סיבוב לשפם של אלדד.

 

בנובמבר הצגנו ביחד עם חברת NAI ישראל בועידת העסקים המלחמה בווירוסים במלון דן פנורמה בתל אביב.

 

לאחר אסון ה -11 בספטמבר 2001, החלו לזרום לצ'יף יותר פניות ובקשות בנושא Business Continuityמאמר של מנכ"ל קבוצת צ'יף בנושא פורסם במגזין Information Week  בחודש אוקטובר. המודעות לנושא גברה בקרב החברות הישראליות, וכולנו תקווה שתגיע לרמה סבירה במשך 2002.

 

במשך שנת 2001 גדל בצ'יף שיווק בינלאומי מספר ההשתלמויות לעובד לשנה, והן במספר העובדים. אנו שמחים על שמירת היחס האישי עם נציגי הלקוחות ועל האווירה המשפחתית הממשיכה ושוררת בחברה.

 

במהלך חודש אוקטובר 2001 רבים מכם ביקרתם במשרדינו בנס ציונה לשם השתתפות במצגות לגבי מוצרים חדשים של חברת NAI - שמחנו להכירכם באופן אישי, בנוסף לשיחות הטלפון והמכתבים שקישרו בינינו עד כה.

 

יותר וירוסים אלימים פגעו השנה במערכות מחשב בישראל ובעולם כולו. עקב מורכבות הפגיעות, עובדי התמיכה הטכנית נאלצו להגיע לאתרי הלקוחות בתדירות גדולה יותר מאשר בעבר. אי לכך, עברה המחלקה ארגון מחדש בשאיפה לשיפור מתמיד במתן שירות.

 

במשך הרבעון האחרון של שנת 2001 יותר לקוחות בעלי מוצרי תקשורת ארגונית מבית TOBIT הרחיבו את המערכות הקיימות בארגוניהם מאשר בכל רבעון קודם.

 

◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

נעשה את כל אשר בידינו כדי שתשארו עמנו גם בשנת 2002