Comdex 2002 – Las Vegas.

"תערוכה חלשה", אמרו כולם. דעות המבינים העריכו בין 45% ועד 80% פחות פעילות בהשוואה לשנים קודמות. 45-80% פחות ראוותנות, יתכן. את הפעילות העסקית האמיתית קשה למדוד על פי מספר המבקרים. בתערוכה זו מבקרים יחסית מעט משתמשים פרטיים מהסוג שאנו רואים בארץ (גני התערוכה וכו'). החברות הגדולות חסכו משאבים אך אפשרו חשיפה לשותפות העסקיות הבינוניות ואפילו קטנות. בנוסף, הפעם מורגשת מגמה של הפיכת האירוע לתערוכה אזורית – לדרום המערב, היות ותערוכות מקבילות מתקיימות לאורך כל השנה בערים אחרות בארה"ב ובעולם.

דוכני המציגים פוזרו בשיטה של סלט שוויוני למדי : ענקי התוכנה, יצרני אביזרים מן המזרח הרחוק, חברות קטנות (כגון פירמות של עורכי דין מומחים בהגירה, משווקי מוצרים ארגונומיים, ארגון המלמד יהדות בארה"ב וכו') חלקו את אותו האולם בפסטורליה.

בעיר, ירדו מן הבמות מספר מופעים לעת התערוכה. "המלונות"-אמרו המקומיים-"מלאים במציגים ואנשי עסקים. הם מסיימים את היום עם מיגרנות ורגליים דואבות, ואין להם כוח לבקר בתיאטראות".עיר ההימורים (או החטאים – "SINCITY") פועמת בקצב משלה. מכונות המזל הממוחשבות ממשיכות לצלצל ובקרן כל רחוב מחלקי גלויות דוחפים לידיים של עוברים ושבים מספרי הטלפון של נערות לכל טעם. בכל בית מלון יש לפחות אגף אחד בבנייה או בפיתוח. רכבת עילית מובילה מבקרים בין מלון מפואר למשנהו, בין פלא עולם משוחזר למשנהו. פלאי עולם אלו סורסו מכל כיעור, הותאמו לחלומות הניקיון והיופי האגדי של הקהל האמריקאי.  באותה מידה, גם דוכני MICROSOFT ב- COMDEX  מציגים את פתרונותיה החדשים ללא מסכים כחולים או באגים מפתיעים.