Chief Magazine

 

גיליון מספר 22 שנה III - יום חמישי 29 למאי 2003

 

    המערכת:

    עורכת: דר' פלי גלקר
    תמיכה טכנית: נועם גבעולי

    קונספט: אלדד גלקר

Chief R&D Chief Datarecovery Chief International Marketing Chief Communications Chief Group Site

  .

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ה"קופסה השחורה" – לא רק למטוסים

חברת
ISM - מגן גולדמן, יצרנית הכספות הוותיקה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת צ'יף לייצור ושיווק Axafe "קופסה שחורה משרדית" המבוססת על מערכת הגיבוי הייחודית של צ'יף
 המוגנת על ידי כספת חסינת אש.


הקופסה השחורה במטוסים אוגרת מידע ומאפשרת לחקור ולפענח את הסיבות לתקלות במטוסים, אבל אינה מאפשרת את המשך הטיסה לאחר תקלה. הקופסה השחורה המשרדית מאפשרת הגנת כל המידע העסקי ואת המשך הפעילות העסקית גם לאחר שריפה, פריצה רעידת אדמה או טרור ולכן הנה פתרון מתבקש בעתות אלו. 


כפי שלמשאיות טכומטר ולמטוסים "קופסה שחורה", לחברות וארגונים יש מעכשיו קופסה שחורה משלהם – המכילה מערכת הגנת מידע ייחודית הבנויה בתוך כספת חסינת אש, פריצה, ופיצוץ המבטיחה הגנת המידע ברגע קרות אסון אפשרי. מערכת איסוף המידע מסוגלת לדגום את רשת המחשבים בארגון בכל דקה ולאכסן את המידע הנוצר בה באופן שוטף בתוך הכספת, באופן שניתן להקים מחדש בזמן מזערי את מערכות המידע החיוניות להמשך עבודה, על ידי שחזור מהיר של המידע מתוך הכספת.

חברת ISM מגן גולדמן www.ism-safes.co.il)), המייצרת כספות ומערכות הגנה מאז 1914, מיישמת בפתרון החדש את ניסיונה העשיר ומקצועיותה בהגנה פיזית מוקשחת בפני, סיכוני שריפות, גניבות, רעידות אדמה, וסיכוני טרור. הסיכונים המקובלים בזמנים רגילים מתגמדים לעומת סיכוני הטרור והמלחמה ודורשים פתרונות מוקשחים ייעודיים. חברת ISM - מגן גולדמן נענתה לאתגר והחליטה לשלב דגם מיוחד של כספת עם מערכת אבטחת המידע הייחודית מבית צ'יף www.chief-group.com המסוגלת לעבוד מתוך כספת אטומה במשך חודשים רבים.

המערכת המבוססת על טכנולוגיות
BOS (www.bos.co.il ) הוותיקה דוֹגֶמֶת את כל הקבצים בארגון מדי דקה ומאבטחת את המידע הקריטי על ידי גיבויו לתוך הכספת.
המערכת מאפשרת שליטה חיצונית הן על הגדרות הדגימה והן על אחזור המסמכים. בעת שריפה, או פיצוץ מתנתקת הכספת מרשת החשמל ומרשת המידע הארגונית ומהווה סירת הצלה המאפשרת המשכיות עסקית מלאה לארגון.
"הקופסה השחורה המשרדית" אינה שחורה כלל, בעלת ממדים צנועים מאוד, אסטטית למראה וניתנת למיקום בכל משרד.

מערכת
Axafe מתווספת למשפחת מוצרי BOS הנותנת פתרונות גיבוי אישיים, מחלקתיים וארגוניים בסביבות P2P, LAN, WAN ואף WWW.
השילוב של מערכת גיבוי חכמה ויעילה בעלת אמינות טכנולוגית מוכחת ושל מארז ברמה של כספת חסינת אש, פריצה, רעידת אדמה וטרור, מספק פתרון ברמה גבוהה יותר ובעלות נמוכה הרבה יותר מפתרונות אחרים המוכרים בשוק.
 

למידע נוסף: http://axave.com/axafe   לפרטים נוספים: .info@bos.co.il  

     

Home of the best Backup and Recovery solution in the world.

www.antivirus.co.il  www.bos.co.il  www.axave.com

f

 

     
   

השוואה

להלן, שלושה מאמרי מעניינים לעיונכם

http://www.enterprisestorageforum.com/technology/features/article.php/1449811

http://www.cs.ualberta.ca/~amaral/courses/429/webslides/TopicC-IO/

http://www.hp.com/sbso/productivity/howto/it_disktodisk/disktodisk_vs_disktotape.html

 

     



























 

זן ואומנות שחזור המידע
תוצאות דיבובו של מומחה ליד המדורה, ל"ג בעומר תשס"ג


"I beg to urge you everyone: life and death is a grave matter; al things pass quickly away. Each of you must be completely alert; never neglectful, never indulgent."
 THE EVENING MESSAGE (Called out from just outside the do-jo during the ceremony at the end of each day of sesshin)  http://www.ciolek.com/WWWVLPages/ZenPages  


"כל מקרה הדורש שחזור מידע שונה מן האחרים. לא ניתן אפילו לנקוב במחיר או בזמן עבודה משוער לעבודת שחזור מסוימת, לפני שהמערכת שנפגעה נבדקת והנזק מוערך.
רק לאחר וידוא טבע המצב, וקביעת כמות ורמת  העיסוק שיידרש להשלמת העבודה, ניתן בכלל להמר על זמן ומחיר אפשריים. עלויות שחזור המידע יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ולעיתים קרובות קביעה מראש של מחיר הינו באמת הימור של צוות המעבדה, עם סיכויים טובים לכאן או לשם להפסיד בגדול מול הלקוח.

גם עבודות פשוטות למראית עין יכולות להסתבר כמורכבות מאוד, כאשר מתווסף נזק על נזק.
תקלה שהחלה עם עניין פעוט ולא התגלתה בזמן, מחמירה עם ניסיונות חוזרים להפעיל את המחשב, או ניסיונות שווא של אנשים בלתי מקצועיים לפתור את הבעיה בעצמם.
חולה שרק שרט את עצמו בטעות נפתר לא מזמן באחד מבתי החולים בארץ, לאחר שהשריטה היותה מקור כניסה לגורמי זיהום קטלניים. כך גם עם בריאות המדיה שלנו.

למרות הקיום בשוק של מוצרים "להצלת נתונים" או "להחזרת המצב אחורה", שחזור מידע נשאר תהליך יצירתי שלא ניתן ללמוד עדיין בשום אוניברסיטה בעולם. הוא מבוסס על ידע, ניסיון, ורגש במנות שוות. ממש כמו באומנות.
יש אומנים גדולים ויש קטנים, יש המפרסמים עצמם בכל כוחותיהם, ויש הצנועים המעדיפים לצור באווירה שקטה ורצינית.
יש אמנים המתמחים בפיסול או בציור, ובין הציירים יש את הטובים בפורטרטים, האבסטרקטיים, אלה המשיגים תוצאות נהדרות בצבעי שמן, או דווקא בפחם פשוט. גם בין החברות הספורות שעוסקות בהצלת נתונים בעולם, יש התמחות. למרות שעל הפרסומים של חברות אלו מתנוססת תמיד רשימה מלאה של כל התחומים האפשריים, עמוק בלב יודע כל מומחה - במה הוא מצטיין.

אילוצי מחיר ותחרות מביאים את החברות להפוך ל"רופא כפרי" במקום לשתף פעולה אחת עם השנייה. המאה ה-21 חייבת להיות עידן של שת"פ. העולם צריך להבין שמלחמות קטנות מובילות למלחמות גדולות יותר. תאוות הבצע, גם בתוך עמנו, מחזירה אותנו למערות והופכת אותנו לציידים אכזריים. אפילו בטבע - מי שצד יותר ממה שיכול הוא לבלוע, מאפשר לאחרים לשבוע מן העודף.

תמיד קשה לי מחדש מול דרך המחשבה של  המשתמשים - ממשתמש ביתי עם מחשב יחיד, ועד למנהל מערכות המידע של חברה ציבורית או ארגון בינלאומי- ש"נרדמים על המשמר", סומכים על פתרונות מסחריים מתוקשרים שיגנו על מערכותיהם מפני "סכנות מרפי".
הייתם הולכים לישון עם דלת קדמית נעולה, ואחורית פתוחה לרווחה ?
פגשתי לאורך השנים מאות אנשים שהצטיידו באנטי וירוס, פיירוול, וכרטיס אלקטרוני כפתרון FAULT TOLERANCE. אפילו UPS ומערכות יקרות ערך בקנייתן ובתחזוקתן של גיבוי על קלטות היו להם. והיכן פגשתי אותם ? בחדר ההמתנה למעבדת השחזור!


כאמור, משתמשים  מחפשים את המטבע מתחת לפנס, דואגים להתגונן מפני סכנות ברורות, ושוכחים את הפספוסים היום יומיים הקטנים שעלולים להכשיל אותם.
אני מניח שזה חלק מן הטבע האנושי. גם ידוענים המכנים עצמם מומחים בשחזור, לעיתים "מחפשים מתחת לפנס". מניחים שרוב התקלות שייכות לאותה קטגוריה אליה התרגלו ועליה השתלטו בעבר.
יש סָפָרים שמקבלים ראשים מטולטלים או חלקי שיער, מחלפות ארוכות או קצרות, קרקפות יבשות או שמנוניות, שערות עבות או דקות, דלילות או צפופות...אך העבודה שהם מבצעים אחידה למדי. בשנים עברו יכולתם לנחש על פי המראה של כל גברת ביישובנו הקט, בידי מי היא בחרה לשים את מצמחי גולגולתה. גם לרוב האמנים סגנונות הניתנים לזיהוי.

להבדיל מסַפָרות -שהיא לשם הסדר והיופי, ומאומנות -שהיא לשם עצמה, בהצלת נתונים מדובר בנושא חיוני בהרבה. הישרדות המידע משפיעה באופן ישיר על ההישרדות העסקית."
 

     

 

קרוב-קו
מתוך
" Nearline Storage Corral Costs"
  eWEEK

 

"בוועידה העולמית האחרונה של עולם ה-Storage בלוס אנג'לס נשמע לעיתים תקופות המסר כי על ידי מיקוד בשימוש מרבי במשאבים יכולים מנהלי מערכות המידע לספק את תיאבון האחסון בארגוניהם במשך תקופות של תקציב מצומצם ומעבר.
מערכי דיסקים קשיחים זולים מבוססי ATA מניעים מערכות על של אחסון קרוב קו - Nearline Storage - אליהם החברות מעבירות את המסמכים הישנים אך חיוניים, אל אחסון אשר זמין בעת הצורך אך הגישה אליו איטית יותר. הדבר מפנה מקום במערכות בעלות זמינות גבוהה למידע שחייב להיות נגיש סביב השעון.
התפתחות מערכות ה-ATA במשך השנים האחרונות הפכה את המעבר של מידע בלתי מהותי לדבר הכרחי למנהל מערכות מידע.
 

להמשך
 

     

 

Symantec Offers Webcast on Leveraging Managed Security Services and Early Warning Solutions to Better Respond to New Security Threats

CUPERTINO, Calif. - May 28, 2003 - Symantec Corp., (Nasdaq: SYMC), the world leader in Internet security, today announced it will host a Webcast, titled “Monitoring Threats to Your Enterprise: Leveraging Managed Security Services and Early Warning to Better Respond to New Security Threats.” The Webcast, which will discuss how the right tools can help organizations view, measure, and respond to security threats, will be held on Thursday, May 29, 2003 at 8:00 a.m. PST or 11:00 a.m. PST. Attendees can register at http://enterprisesecurity.symantec.com/content/webcastinfo.cfm?webcastid=54.

To the complete article

     

 

McAfee ePolicy Orchestrator 3.0
Centralized control and visibility of your malicious code protection

ePolicy Orchestrator is the market leading tool for centralized, security policy management-delivering a coordinated, proactive defense against malicious code. Designed for Enterprises and small businesses alike, administrators can keep protection up-to-date, configure and enforce policies, and generate detailed graphical reports on McAfee® Security and third party solutions including Symantec and Dr Ahn anti-virus products. Scalable to 250,000 nodes from one server, outbreak response is seamless and rapid. Critical updates can be deployed globally in less than one hour and outbreak specific policies set and implemented. Additionally, more extensible than ever before, ePolicy Orchestrator can be easily integrated with third-party security applications by Network Associates Expert services.

To the complete article

 

     
 

 

Newly Discovered Threats
Descriptions for Newly Discovered Threats (Includes Viruses, Trojans and Hoaxes)
Name Date Discovered Home Risk Corporate Risk Included In DAT
W32/Holar.h@MM 05/28/2003 Low Low 4267
W32/Naco.b@mm 05/27/2003 Low Low 4267
QDial6 05/26/2003 Low Low 4268
Adware-SSF application 05/23/2003 N/A N/A 4268
JS/StartPage.dr 05/22/2003 Low Low 4267
Crack-DTNetscan 05/22/2003 N/A N/A 4267
W32/Duksten.o@MM 05/22/2003 Low Low 4267
BackDoor-AUP 05/20/2003 Low Low 4268
CPUhog application 05/20/2003 Low Low 4267
IRC/Flood.cd 05/19/2003 Low Low 4267

     

ניתן לעיין במידעון השבועי העדכני דרך הקישור:

http://www.marketing.co.il/magazine

רשימת כל הגיליונות הקודמים נמצאת ב:

http://www.marketing.co.il/magazine/2003/Archive.htm

עדכון גרסאות אנטי וירוס McAfee

גרסת אנטי וירוס עדכנית 7.0

גרסת קובץ DAT עדכנית 4.0.4267

גרסת מנוע סריקה עדכנית 4.2.40 

לאתר העדכונים 

 

 לאתר התראות חמות

עדכון גרסאות אנטי וירוס Symantec

גרסת אנטי וירוס עדכנית SAVCE 8.0

גרסת קובץ חתימה עדכנית 50518b
גרסת מנוע סריקה עדכנית 4.1.0.15 

לאתר העדכונים 

לאתר התראות חמות

     

   אתרים לעיון נוסף:

 

http://mcafeeb2b.com

http://www.symantec.com

http://www.pgp.com

http://www.zdnet.com

http://microsoft.com

https://infosecu.com

http://chief-group.com

http://marketing.co.il

http://bos.co.il

http://www.icsa.com

Hello all!
 New 4267 DAT files and SuperDAT on our FTP Server!

 

/antivirus/datfiles/4.x/dat-4267.zip

/antivirus/superdat/intel/sdat4267.exe

 

SuperDat 4267 includes: Engine Version: 4.2.40

DAT Version: 4267

 

Best Regards,

 

Chief Technical Support

 

    נא לא להשיב (reply) על הגיליון נשמח לקבל הערות והארות,

   המלצות  ובקשות  או קישורים לאתרים מעניינים לדוא"ל:

magazine@chief-group.com

 

שלח לחבר

גיליונות קודמים מאמרים שפורסמו במידעון
     
הכרזות והודעות לעיתונות להתווסף לרשימת התפוצה להסרה מרשימת התפוצה


כל הזכויות שמורות 1986-2003 © צ'יף יישומים ישראל בע"מ